HOOOOOST

Tjenix,

Jag mår inte så jättebra just nu, har skitont i halsen och hostar ihjäl mig. Det är skitmkt i skolan just nu, min hjärna hänger inte med längre! Vill jättegärna springa runt i skinnjacka o stövletter, inte en feting pälsjacka+stövlar. Vet ni vad, studiebidraget har höjts med 40 spänn! Snåla jävlar!

Nä, men det ryktas om att bidraget kmr att höjas med runt 100 spänn i veckan, så ungefär 400-500 spänn extra i månaden. Då blir det ännu fler resor vet ni:)

Mitt nästa köp btw.....

Nej, jag skämtar inte! Det blir antingen en balenciaga eller miumiu :)

Kommentarer
Postat av: Sebila

Va? 40 spänn???? Men dom sa ju att det skulle höjas till typ 160 elr ngt. Jävligt dålig budgetplanering Sverige.....man skäms ju!!

2011-01-26 @ 10:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0